sâmbătă, 24 iulie 2010

Ruby Blue Shop

Blogul meu este cu produse handmade si vintage. realizez in special cercei si semne de carte, dar incet incet inspiratia vine si pentru brose, coliere si diverse piese. imi place sa lucrez cu textil, piele si elemente metalice. semnele de carte au fost realizare datorita pasiunii mele pentru schitele de design vestimentar.
sunt extrem de pasionata de colectionarea unor perechi interesante de cercei si astfel am inceput sa si creez produse handmade, din dorinta de a-mi mari colectia.
Cred ca produsele mele se adreseaza oricui, piesele sunt originale si lucrate cu mult drag si foarte multa pasiune.   www.ruby-blue-shop.blogspot.com

2 comentarii:

  1. buna!! ai cumva o adresa de mail cu ajutorul careia sa putem comunica mai usor in vederea achizitionarii catorva accesorii?sunt adorabile...alexandra, cj

    RăspundețiȘtergere
  2. Intra pe linkul paginii si vei vedea acolo o adresa de contact.

    RăspundețiȘtergere